• Teilnehmerinnen und Teilnehmer der International Winter School 2018 an der Professur für Erwachsenenbildung/ Weiterbildung der Universität Würzburg
Professur für Erwachsenenbildung/Weiterbildung

International Workshop: Fostering Critical and Creative Thinking in Higher and Adult Education

Datum: 24.06.2022, 09:30 - 16:00 Uhr

* * * See English version below * * *

Liebe Student:in:nen, liebe Kolleg:in:nen,

am 24. Juni 2022 wird die Professur für Erwachsenenbildung/Weiterbildung der Universität Würzburg im Rahmen der vom DAAD und BMBF geförderten Gastdozentur Prof. Dr. Francesca Bracci einen hybriden Workshop zum Thema "Fostering Critical and Creative Thinking in Higher and Adult Education" veranstalten.

Für den Workshop konnten zahlreiche internationale Expert:inn:en aus der Erwachsenenbildung/Weiterbildung gewonnen werden (siehe angehängten Flyer).

Interessierte können sich über den QR-Code auf dem Flyer oder über die Meeting-Registrierung von Zoom anmelden. Bitte vermerken Sie dort, ob sie in Präsenz oder via Zoom am Workshop teilnehmen möchten.
Anmeldeschluss ist der 22. Juni 2022.

Professur für Erwachsenenbildung/Weiterbildung
Julius-Maximilians-Universität Würzburg

Dear students, dear colleagues,

on June 24, 2022, the Professorship for Adult and Continuing Education of the University of Würzburg will organize a digital workshop on "Fostering Critical and Creative Thinking in Higher and Adult Education" as part of the guest professorship of Prof. Dr. Francesca Bracci.

The workshop will be supported by contributions of various international experts from the field (see attached flyer).

Those interested can register via the QR-code on the flyer or via the Zoom Meeting-Registration. Please state if you would like to join face-to-face or via Zoom.
Registration closes on June 22, 2022.

Warm regards

Professorship for adult and continuing education
University of Würzburg